BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








-----------------------------------

پیش نمایش رسلمنیا 2011:
 

ثانیه شماری برای آغاز بزرگترین پی پی وی WWE و بزرگترین رویداد پرو رسلینگ در دنیا آغاز شده است. رسلمنیا، عنوان این پی پی وی است كه تا ساعاتی دیگر 27 مین رویداد خود را تجربه خواهد كرد. این پی پی وی بر خلاف سایر رویدادهای WWE به مدت 4 ساعت برگزار خواهد شد در طی این 4 ساعت 9 مسابقه رسمی اعلام شده است كه حضور اسطوره های قدیمی در مسابقه، جذابیت این رویداد را بیش از پیش كرده است.

تاریخچه پی پی وی رسلمنیا:
رسلمنیا برای اولین بار در سال 1985 برگزار شد و تا به حال 26 اپیزود از آن برگزار شده است و از این حیث به پدربزرگ همه رویداد ها معروف شده است. این رویداد همیشه پر درآمد برای WWE و وینس مكمن بوده است، طوری كه سال هاست بلیط آن از ماه ها قبل از برگزاری این رویداد، پیش فروش می شود. كمپانی WWE همیشه بهترین ایده ها را برای استاران در رسلمنیا می دهد تا هم رضایت طرفداران خود و هم سود خوبی از طریق حمایت كننده های خود به دست آورد. اولین رسلمنیا در سال 1985 در استادیوم محبوب مدیسون در نیویورك سیتی برگزار شد و لحظاتی تاریخی در آن رقم خورد. پرتماشاگر ترین رسلمنیا مربوط به سال 1987 و رسلمنیا 3 می شود كه بیش از 93 هزار نفر از آن رویداد دیدن كردند.

مراسم های ویژه پیش از رسلمنیا:
مراسم های ویژه ای هر ساله در فاصله چند روز مانده به رسلمنیا برگزار می شود كه از مهم ترین آن ها می توان به رسلمنیا اكسس و هال اف فیمر اشاره كرد. رسلمنیا اكسس برای اولین بار در 27 مارس سال 1999 توسط WWE اجرا شد و در طی این مراسم، استاران كمپانی به دیدار هواداران خواهند رفت و با آن ها عكس و امضا می دهند و كمپانی هم محصولات خود را برای فروش قرار می دهد. مراسم هال اف فیمر نیز هر ساله یك شب قبل از رسلمنیا برگزار خواهد شد و در طی آن، كمپانی از اسطوره ها و استاران بازنشسته خود قدردانی می كند و این استاران در مراسمی حاضر خواهند شد و صحبت هایی را خواهند كرد. این مراسم، امسال از ساعت 20 به وقت محلی در آرنا فیلیپس برگزار خواهد شد و توسط بازی WWE All Star حمایت خواهد شد.

جزئیات و اطلاعات دقیق رسلمنیا 2011:
تاریخ برگزاری: 3 آپریل برابر با 15 فروردین
روز برگزاری: یكشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 18:30 به وقت محلی برابر با 3:30 بامداد به وقت ایران
مكان برگزاری: جورجیا، آتلانتا
محل برگزاری مسابقه: استادیوم جورجیا دووم
حامی مسابقه: 8 اسپانسر
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 17:15 به وقت محلی

پوستر رسمی: در این لینك
والپیر رسمی: در این لینك
لوگوی رسمی: در این لینك

مسابقات قهرمانی درنظر گرفته شده در رسلمنیا 2011:
مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی WWE: دمیز (C) در مقابل جان سینا
بی شك یكی از بازی هایی كه همیشه در رسلمنیا جذاب بوده است، مسابقه كمربند قهرمانی WWE بوده است كه امسال بر خلاف سال های گذشته از كیفیت بالایی برخوردار نیست. دمیز كه تا چند روز آینده ركورد د راك را بر سر طولانی ترین قهرمان كمربند WWE راك خواهد زد، از شوء راء بعد از پی پی وی سوروایور سریز 2010 توانست كمربند را از رندی اورتن بگیرد و با خوش شانسی و با كمك سایر استارها از جمله نكسوس، الكس رایلی و ... تا به حال قهرمان مانده است. او كه جدی ترین استوری را با رندی اورتن بر سر كمربند داشته است، حال باید با قهرمانی كه چند سال است در رسلمنیا قهرمان می شود! بازی كند. جان سینا كه اخیرا با د راك درگیر شده است و در راء گذشته توانست به او AA بزند، به احتمال زیاد باید در رسلمنیا منتظر راك باتوم دراك به خود باشد! سینا كه دیگر برای همه عادت شده است كه در رسلمنیا بر سر كمربند WWE بازی كند، احتمالا امسال هم قهرمان این كمربند خواهد شد. در این بازی به احتمال بسیار زیاد د راك دخالت خواهد كرد. طبق آخرین خبرها، شانس پیروزی دو استار تا حدودی برابر است اما احتمالا باید منتظر پیروزی جان سینا و قهرمانی تكراری او در رسلمنیا باشیم!

مسابقه ای بر سر كمربند سنگین وزن جهان: ادج (C) در مقابل آلبرتو دلریو
اما در مسابقه كمربند سنگین وزن، آلبرتو دلریو باید با قهرمان كنونی كمربند یعنی ادج مبارزه كند. در این بازی، كریسچن همراه ادج و برودس كلای همراه دلریو در بازی خواهند بود اما بازی نخواهند كرد ولی احتمالا باید شاهد درگیری آن ها باشیم. ادج كه توانست در پی پی وی TLC 2010 كمربند را از كین بگیرد و پس از آن دقایقی به دالف زیگلر واگذار كرد و مجددا توانست قهرمان كمربند شود باید با قهرمان رویال رامبل مچ امسال نبرد كند. آلبرتو دلریو، استار مكزیكی و آینده دار كمپانی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و احتمال این كه او در رسلمنیا، كمربند را ادج بگیرد كم نیست! این دو در شوء های گذشته اسمك داون و راء نیز با هم درگیری های زیادی داشته اند كه تا حدودی برتری در این جنگ با ادج همراه بوده است. طبق آخرین خبرها، احتمال پیروزی ادج در این بازی كمی بیشتر از دلریو است چرا كه ادج 3 بار پیاپی است كه در رسلمنیا باخته است و جالب اینجاست كه در هر سه بار قبلی او هیل بوده است و حال امسال فیس است. از طرفی هم در رسلمنیا های اخیر، همیشه برنده رویال رامبل مچ در رسلمنیا بازنده بوده است كه این دو مورد تا حدودی برنده بازی را مشخص می كند.

مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی ایالات متحده: شیموس (C) در مقابل دنیل برایان
یكی دیگر از بازی های بی كیفیت امسال، جدال شیموس و برایان بر سر كمربند یونایتد استیز خواهد بود. برایان كه پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است، پس از پیروزی مقابل دمیز در سال گذشته توانست قهرمان كمربند فوق شود و ماه ها عنوان خود را حفظ كند. او پس از استوری با دمیز، اصلا استوری خاصی سر كمربند نداشته است تا این كه در اپیزود های اخیر راء با شیموس درگیر شد و نتوانست مقابل او بایستد و كمربند را به او واگذار كرد. طبق آخرین خبرها، احتمال پیروزی شیموس در این بازی بسیار زیاد است و او احتمالا عنوان خود را حفظ خواهد كرد.

مسابقات معمولی درنظر گرفته شده در رسلمنیا 2011:
No Holds Barred Match With The Streak On The Line: آندرتیكر در مقابل تریپل اچ
بازی بزرگ رسلمنیا امسال، نبرد دو لجند قدیمی كمپانی است. تریپل اچ كه پس از این كه توسط شیموس در اكستریم رولز سال گذشته مصدوم شد، حدود 1 سال غیبت داشت تا این كه با بازگشت در شب بازگشت آندرتیكر، همه را غافل گیر كرد. آندرتیكر نیز كه در براگینك رایتس 2010 توسط برادر ناتنی خود، كین در یك بازی زنده به گور كردن شكست خورد و پس از آن دیگر خبری از وی نشد. او در طول غیبت خود، كتف خود را به تیغ جراحان سپرد تا مصدومیتی كه در هل این ا سل سال گذشته برایش به وجود آمده بود، برطرف گردد. هم اكنون حال این دو باید در یك بازی بدون قانون (No Holds) برابر هم به نبرد بپردازند. مسابقه ای كه نه DQ ، نه كانت اوت و نه هیچ قانون دیگری دارد و برنده آن تنها با پین كردن و تپ اوت مشخص می شود. به احتمال زیاد در این مسابقه باید منتظر استفاده تریپل اچ از چكش باشیم كه تیر خلاصی به قانون PG بزند! قانون پی جی ای كه دیگر از آن در مسابقات خبری نیست و خیلی كمرنگ شده است! هم چنین طی خبرهایی از منابع معتبر قرار است كه شان مایكلز نیز در این بازی دخالتی داشته باشد. با توجه به قانون بازی، هر شخصی می تواند در این مسابقه دخالت كند و آن شخص نیز به احتمال بسیار زیاد شان مایكلز خواهد بود. مایكلز كه در راء گذشته با آندرتیكر درگیر شد، احتمال زیاد به ضرر تیكر در این مسابقه دخالت می كند! طبق آخرین خبرها، در رسلمنیا امسال نیز باید منتظر پیروزی آندرتیكر و ادامه استریك او باشیم و نظاره گر علامت 0-19 او بنشینیم!

One On One Match, Nexus Is Banned From RingSide: سی ام پانك در مقابل رندی اورتن
یكی از بازی های مهیج و احتمالا جذاب، این مسابقه خواهد بود. مسابقه ای كه پانك باید بدون نكسوس مسابقه دهد! پانك كه سال گذشته به برند راء منتقل شد و طی یك استوری ناتمام با جان سینا، لیدر جدید نكسوس شد و در ادامه طی حمله به اورتن در رویال رامبل امسال، موجب باخت او به دمیز و شروع استوری نكسوس با اورتن شد. اورتن نیز كه در سال گذشته موفق شد كمربند قهرمانی WWE را از شیموس بگیرد، تنها چند هفته بعد این كمربند را به دمیز واگذار كرد و در چند بازی در پی پی وی های بعدی سر كمربند با او مسابقه داد كه در هر بازی، دمیز به ناحق موفق میشد كه اورتن را ببرد تا كار به دخالت پانك كشیده شد و استوری تكراری این دو این بار با حضور نكسوس آغاز شد. اعضای نكسوس كه یكی پس از دیگری در طی ماه گذشته توسط اورتن پانت كیك خوردند و احتمالا چند هفته دیگر دور از مسابقات خواهند بود، حال لیدر خود را تنها گذاشتند و پانك باید با اورتن مصدوم روبه رو شود! نویسندگان كمپانی با توجه به اینكه اورتن پیروز بازی با پانك خواهد بود، در راء دو هفته گذشته صحنه ای را تدارك دیده اند كه پانك به اورتن در پاركینگ استادیوم حمله كرد و باعث مصدومیت یكی از پاهای اورتن شد تا حداقل جذابیت این بازی در رسلمنیا بیشتر شود. طبق آخرین خبرها، شانس پیروزی هر دو استار كاملا برابر است اما شنیده ها حاكی از آن است كه حتی استیو آستین هم در این بازی دخالتی داشته باشد و به پانك حمله كند!

One On One Match: ری میستریو در مقابل كودی رودز
یكی دیگر از بازی های بی كیفیت امسال، قطعا این مسابقه خواهد بود. یكی از خبرگزاری ها درباره این بازی اعلام كرده بود كه این مسابقه سر ماسك میستریو خواهد بود و او در این بازی ماسك خود را درخواهد آورد و با سین كارا، استار جدید كمپانی درگیر خواهد شد! اما این مسئله، چیزی می توان گفت، محال است! زیرا كه این بازی، طبق اعلام رسمی سایت WWE ، یك بازی معمولی است و سر ماسك نخواهد بود و همچنین سین كارا، استار جدید كمپانی قرار است پس از رسلمنیا به برند راء منتقل شود و با میستریو كه در اسمك داون است كار و ارتباطی نخواهد داشت. به نظر می رسد این استوری نه چندان جالب كه سر بینی شكسته! رودز آغاز شده است، مثل مسابقه میستریو و جی بی ال در رسلمنیا 25، طی چند ثانیه به پایان برسد! طی آخرین خبرها، به احتمال بسیار زیاد برنده این مسابقه شخص فیس استوری یعنی ری میستریو خواهد بود.

Eight Man Tagh Team Match: گروه دكور در مقابل كین، بیگشو، مارلا و كازلاو
عدم برگزاری مانی این د بانك در رسلمنیا امسال باعث به وجود آمدن چنین بازی هایی شده است! یك مسابقه دیگر كه صرفا برای پر كردن وقت پی پی وی است. دكور كه در چند شوء گذشته با كین و بیگشو درگیر بودند و تا حدودی موفق و تا حدودی نیز ناموفق عمل كرده اند، حال علاوه بر این دو استار قدرتمند، مارلا و كازلاو را نیز مقابل خود می بینند. هر چند اگر بیگشو نیز به تنهایی مقابل این گروه قرار بگیرد، مسلما برنده آن مشخص است! این مسابقه نیز یك بازی معمولی خواهد بود و به احتمال زیاد، تیم فیس ها برنده آن خواهند بود. هم چنین شنیده ها حاكی از آن است كه باید منتظر درگیری دو تیم پس از پایان بازی باشیم.

One On One Match: جری دكینگ لاولر در مقابل مایكل كول همراه جك سواگر
Special Guest Referee: استون كلد، استیو آستین
یكی دیگر از مسابقاتی كه شاید ارزش دیدن را داشته باشد، این مسابقه خواهد بود. یك استوری مزخرف! بین دو گزارشگر كمپانی كه تا به حال سابقه همچین بازی را در سال های اخیر در رسلمنیا نداشتیم. جری لاولر، هال اف فیمر 60 ساله كمپانی باید با شخصی بازی كند كه حتی یك حركت ساده كشتی هم بلند نیست! به همین دلیل كول، سواگر را همراه خود در این بازی دارد تا علاوه بر مربیگری كول، از او نیز در طول مسابقه حفاظت كند. مربی كه تنها در این چند هفته فقط انگل لاك را به كول آموزش داده است! اما در طرفی دیگر استون كلد حضور دارد. او كه سابقه داوری چنین بازی هایی را در رسلمنیا داشته است، برای جذاب تر شدن این بازی اضافه شده است. نتیجه این بازی حتی از قبل هم كاملا مشخص بود و شكی در پیروزی لاولر آن هم با وجود داوری به نام استیو آستین وجود ندارد.

Tag Team Match: زیگلر، لیكول به همراه ویكی گوئررو در مقابل موریسون، تریش و اسنوكی
این مسابقه می تواند بسیار جالب باشد چرا كه تریش استراتوس پس از سال ها به كمپانی بازگشته است و در رسلمنیا نیز حضور دارد. او آخرین بازی خود را چند سال پیش با لیتا برگزار كرد! هم چنین زن پرآوازه برنامه پرطرفدار Jerry Show نیز امسال مهمان WWE و رسلمنیاست. اسنوكی كه اكثر شبكه های معتبر تلویزیونی جهان، خبر حضور او را در رسلمنیا بازتاب داده اند، برای مكمن و WWE بسیار سودآور بوده است! اما در طرفی دیگر دالف زیگلر و ویكی گوئررو پس از اخراج از برند اسمك داون توانستند در راء استخدام شوند و لیكول را همراه خود كنند تا به نبرد تیم حریف روند. نتیجه این بازی نیز كاملا مشخص است و باید منتظر پیروزی تیم موریسون، تریش و اسنوكی در این رویداد بزرگ باشیم.

مهمانان ویژه امسال رسلمنیا 2011:
د راك به عنوان سرشناس ترین مهمان رسلمنیا 27 است. او كه نقشی فراتر از مهمان را در رسلمنیا امسال خواهد داشت، در راء گذشته با سینا درگیر شد و از او AA خورد. با اتفاقات به وجود آمده به احتمال بسیار زیاد او در بازی سینا و دمیز دخالت خواهد كرد. اما خواننده ویژه رسلمنیا امسال، كری هلسون خواهد بود كه قرار است همانند رسلمنیاهای سال گذشته، قطعه America The Beautiful را در ابتدای پی پی وی اجرا كند.

غیبت اكثر استاران جوان در رسلمنیا 2011:

همان طوری كه اطلاع دارید، مسابقه مانی این د بانك دیگر از امسال در رسلمنیا برگزار نخواهد شد و برگزاری آن به پی پی وی مختص آن انتقال پیدا كرده است. با این وجود WWE در رسلمنیا امسال از اكثر استاران خود بهره نمی برد كه از مهم ترین آن ها می توان به قهرمان قبلی كمربند اینتركانتیننتال، كوفی كینگستون اشاره كرد كه عدم حضور او كمی عجیب است. همچنین، آرتروث، ایوان برن، درو مك اینتایر، گلداست، مارك هنری، گریت كالی، تد دیبیاسی، تایسون كید، زاك رایدر، یوشی تاتسو، جی تی جی، كریس مسترز و چاوو گوئررو از دیگر استارانی هستند كه در رسلمنیا 27 حضور نخواهند داشت. قابل ذكر است كه در بین دیواها نیز، ملینا، كلی كلی، ناتالیا، ایو تورس، بث فینیكس، ماریس، بری و نیكی بلا، آلیشا فاكس و گیل كیم در این رویداد بزرگ غائب هستند.

هال اف فیمرهای امسال WWE:
امسال نیز مانند سال های گذشته، WWE پیش از رسلمنیا اسطوره هایی را به مراسم هال اف فیمر شب قبل از رسلمنیا دعوت خواهد كرد و از آن ها تمجید خواهد شد. اما لیست كسانی كه در مراسم هال اف فیمر حضور خواهند داشت، مشخص شده است. اما روز چهارشنبه، در كنفرانس خبری رسلمنیا 27 ، تریپل اچ به صورت رسمی اعلام كرد كه اون شان مایكلز را معرفی خواهد نمود. لیست كامل هال اف فیمرهای امسال بدین ترتیب است:
شان مایكلز >>> تریپل اچ، او را معرفی كرد.
د رود واریورز و
پائول الرینگ >>> داستی رودز، او را معرفی كرد.
درو كری >>> كین، او را معرفی كرد.
عبدالله د باچر >>> تری فانك، او را معرفی كرد.
سانی >>> جمعی از دیواها و در راس آن ها میشل مك كول و لیلا، او را معرفی كردند.
جیم دوگان >>> تد دیبیاسی (پدر)، او را معرفی كرد.
باب آرم استرانگ >>> خانواده آرم استرانگ، او را معرفی كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ 10:44 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg